Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гуманкова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Гуманкова О. С. 
Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.761 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гуманкова О. 
Реалізація міжпредметних зв’язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні [Електронний ресурс] / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гуманкова О. С. 
Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 6. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_6_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гуманкова О. С. 
Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 81-86 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гуманкова О. С. 
Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гуманкова О. 
Технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів [Електронний ресурс] / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_15
Обгрунтовано зміст і структуру технології підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів. Висвітлено її компонентну структуру, яка конкретизує цільовий, змістовий, процесуальний та оцінно-результативний компоненти реалізації досліджуваної технології. Охарактеризовано орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий етапи підготовки студентів із зазначенням форм впровадження на кожному з етапів. Технологію рекомендовано до впровадження в процес професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін.Обоснованы содержание и структура технологии подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учеников. Освещена ее компонентная структура, конкретизирующая целевой, содержательный, процессуальный и оценочно-результативный компоненты реализации исследуемой технологии. Охарактеризованы ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий этапы подготовки студентов с указанием форм осуществления на каждом из этапов. Технология рекомендована к внедрению в процесс профессиональной подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин.Substantiated the content and structure of technology of future humanities teachers preparation to the implementation of a differentiated approach to pupils' teaching. Illuminated its component structure, concretizing target, substantial, procedural and evaluative-effective components of the investigated technology implementation. Characterized orientation and information, educational and practical, self-dependent and creative stages of preparing students with an indication of the forms at each stage. Technology recommended for implementation in the process of training future teachers of humanities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.429 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Гуманкова О. С 
Реалізація диференційованого навчання у процесі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. С Гуманкова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(1). - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(1)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гуманкова О. 
Інтеграція у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Гуманкова, О. Михайлова // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_11_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гуманкова О. 
Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті [Електронний ресурс] / О. Гуманкова, О. Михайлова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(1). - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(1)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.523 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гуманкова О. С. 
Реалізація автономного диференційованого навчання у процесі розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова, О. С. Михайлова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(2). - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(2)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Григор’єва Т. 
Інтерактивні методи навчання іноземних мов доросли [Електронний ресурс] / Т. Григор’єва, О. Михайлова, О. Гуманкова // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2021. - Вип. 12. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2021_12_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.982 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського