Пошуковий запит: (<.>A=Гуманкова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Гуманкова О. С. Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_9
|
2. |
Гуманкова О. Реалізація міжпредметних зв’язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні [Електронний ресурс] / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_10
|
3. |
Гуманкова О. С. Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 6. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_6_20
|
4. |
Гуманкова О. С. Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 81-86 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_18
|
5. |
Гуманкова О. С. Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_26
|
6. |
Гуманкова О. Технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів [Електронний ресурс] / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_15 Обгрунтовано зміст і структуру технології підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів. Висвітлено її компонентну структуру, яка конкретизує цільовий, змістовий, процесуальний та оцінно-результативний компоненти реалізації досліджуваної технології. Охарактеризовано орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий етапи підготовки студентів із зазначенням форм впровадження на кожному з етапів. Технологію рекомендовано до впровадження в процес професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін.Обоснованы содержание и структура технологии подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учеников. Освещена ее компонентная структура, конкретизирующая целевой, содержательный, процессуальный и оценочно-результативный компоненты реализации исследуемой технологии. Охарактеризованы ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий этапы подготовки студентов с указанием форм осуществления на каждом из этапов. Технология рекомендована к внедрению в процесс профессиональной подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин.Substantiated the content and structure of technology of future humanities teachers preparation to the implementation of a differentiated approach to pupils' teaching. Illuminated its component structure, concretizing target, substantial, procedural and evaluative-effective components of the investigated technology implementation. Characterized orientation and information, educational and practical, self-dependent and creative stages of preparing students with an indication of the forms at each stage. Technology recommended for implementation in the process of training future teachers of humanities.
|
7. |
Гуманкова О. С Реалізація диференційованого навчання у процесі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. С Гуманкова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(1). - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(1)__36
|
8. |
Гуманкова О. Інтеграція у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Гуманкова, О. Михайлова // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_11_10
|
9. |
Гуманкова О. Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті [Електронний ресурс] / О. Гуманкова, О. Михайлова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(1). - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(1)__40
|
10. |
Гуманкова О. С. Реалізація автономного диференційованого навчання у процесі розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті [Електронний ресурс] / О. С. Гуманкова, О. С. Михайлова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(2). - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(2)__11
|
11. |
Григор’єва Т. Інтерактивні методи навчання іноземних мов доросли [Електронний ресурс] / Т. Григор’єва, О. Михайлова, О. Гуманкова // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2021. - Вип. 12. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2021_12_7
|